Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Μικρή ποσπάθεια...μεγάλο καλό!!!




Καθημερινά ακούμε ότι η φύση κινδυνεύει όλο και περισσότερο, και ότι πρέπει α κάνουμε κάτι για να βοηθήσουμε την κατάσταση όσο περισσότερο μπορούμε... φυσικά πάνω σε αυτή την παρότρυνση δεν θα προτείνω ν αλλάξουμε την καθημερινότητα μας προσπαθώντας να μειώσουμε την ενέργεια που "σπαταλάμε" και όλα αυτά που προτείνονται κατά καιρούς σε τηλεόραση και έντυπα για την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς καθένας θα μπορούσε να φέρει αντίρρηση και να πει ότι δεν του είναι εύκολο να αλλάξει της συνήθειες του -παρόλο που είναι πάρα πολύ εύκολα να αποφεύγουμε μικρά πραγματάκια που περιορίζουν την επιβάρυνση του περιβάλλοντος-.
Για αυτό το λόγο θα αναφερθώ σε κάτι απλό και εύκολο.. το οποίο δεν απαιτεί ούτε προσπάθεια ούτε τίποτε άλλο! Φυσικά μιλάω για την απλούστατη πλέον διαδικασία της ανακύκλωσης!! Μιλώντας πριν λίγο καιρό με ορισμένους φίλους, αναρωτήθηκα γιατί οι περισσότεροι δεν έκαναν καν τη προσπάθεια να ανακυκλώσουν τουλάχιστον τα υλικά που χρησιμοποιούμε πολύ στην καθημερινότητά μας, όπως τα πλαστικά μπουκάλια του νερού! Η απάντηση ήταν πολύ πιο απλή από όσο περίμενα. " Γιατί είναι κουραστικό να μαζεύουμε δέκα διαφορετικές σακούλες με ανακυκλώσιμα, και μετά να ψάχνουμε ολόκληρο το Βόλο για να βρούμε τους κατάλληλους κάδους...βαριόμαστε όλη αυτή τη διαδικασία". Όταν το άκουσα λοιπόν συνειδητοποίησα ότι μάλλον έχουν κάποιο δίκιο, και ότι ιδιαίτερα στις μικρότερες πόλεις όπως ο Βόλος ήταν αρκετά δύσκολο αν κάνει κάποιος ανακύκλωση.
Αυτό ίσχυε μέχρι πολύ πρόσφατα, ώσπου επιτέλους έφτασαν και εδώ οι μπλε κάδο ανακύκλωσης. Οι μπλε κάδοι ανακύκλωσης λοιπόν, είναι κάδοι όπου πετιούνται όλα τα ανακυκλώσιμα υλικά, από χαρτιά μέχρι γυαλιά! Έτσι λοιπόν είναι πολύ εύκολο να συμμετέχουμε όλοι σε αυτή τη προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος, αρκεί μόνο να έχουμε μία δεύτερη σακούλα όπου θα ρίχνουμε σχεδόν τα πάντα, εκτός από τα οργανικά απορρίμματα που δεν ανακυκλώνονται. Είναι πανεύκολο, και ο κυριότερο οι μπλε κάδοι βρίσκονται παντού!!!!!! Έτσι λοιπόν, δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες, είναι πολύ εύκολο, και μπορούμε να το κάνουμε όλοι, χωρίς καθόλου κόπο.. επειδή πράγματι η προστασία του περιβάλλοντος είναι θέμα όλων μας ας προσπαθήσουμε όλοι να συμβάλλουμε όσο μπορούμε σε αυτή.. αρκεί μόνο να το θέλουμε!!

1 σχόλιο:

Τσιμπλούλης Γεράσιμος είπε...

Συγχαρητήρια για την τελευταία σου ανάρτηση. Αναφέρεσαι σε ένα θέμα που πρέπει να μας αγγίζει όλους, γιατί η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας.